mfish Modern fishing

ZWROTY I REKLAMACJE

 

Prawo do odstąpienia od umowy.

  • Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy do 14 dni od otrzymania towaru.
  • W celu odstąpienia od umowy należy wyrazić chęć odstąpienia od umowy przesyłając email na adres: kontakt@mfish.pl lub dzwoniąc pod numer: 609862453. Następnie wypełnić formularz odstąpienia od umowy dostępny poniżej i spakować go w przesyłkę razem ze zwracanym towarem.
  • Zwrot środków nastąpi najpóźniej po 14 dniach od odstąpienia przez klienta od umowy, jednak nie wcześniej niż z chwilą otrzymania przez firmę MFISH.PL zwracanego towaru.
  • Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o chęci odstąpienia od umowy.
  • Firma MFISH.PL w przypadku odstąpienia od umowy zwraca koszty doręczenia zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej ofercie sklepu mfish.pl.
  • Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania)
  • Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

 

Reklamacje

  • Kupujący ma prawo do reklamacji towaru z tytułu gwarancji u producenta produktu.
  • Kupujący ma prawo do reklamacji towaru z tytułu Rękojmi u sprzedawcy – sklepu mfish.pl.
  • Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy. 
  • W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany towaru na nowy; naprawy towaru; obniżenia ceny; odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
  • Wybór żądania zależy od konsumenta. Jeżeli przedsiębiorca nie zgadza się z tym wyborem, może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale musi się to odbywać w ramach przesłanek dozwolonych prawem. 
  • Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania
  • Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi.
  • Pismo reklamacyjne konsument może przekazać sprzedawcy bezpośrednio (za potwierdzeniem na osobnej kopii) lub wysyłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
  • Paragon znacznie ułatwia złożenie reklamacji. Paragon to jeden z wielu dowodów nabycia rzeczy w danym sklepie i w danej cenie. Inne to: świadkowie, wydruki z karty płatniczej czy kredytowej, e-maile.
  • Jeżeli żądanie złożone przez konsumenta przy reklamacji dotyczy: naprawy towaru, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny towaru, to na przedsiębiorcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. 

 

Zwrot towaru w ciągu 30 dni.

  • Sklep mfish.pl gwarantuje wszystkim klientom prawo do zwrotu nieużytkowanego towaru w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru.
  • Koszty przesyłki od kupującego do sprzedawcy pokrywa kupujący. Wybór formy dostawy jest dowolny i leży po stronie kupującego.
  • Sklep mfish.pl zaleca skorzystanie z przewoźników współpracujących z firmą MFISH.PL dzięki czemu koszty przesyłki będą niższe.
  • Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, a opakowanie nie może być zniszczone.
  • „Zwrot towaru w ciągu 30 dni” jest akcją promocyjną sklepu mfish.pl i nie jest tożsame z prawem do odstąpienia od umowy  w ciągu 14 dni wynikającym z praw konsumenta.
  • Aby dokonać zwrotu towaru, należy przesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem „Zwrot towaru w ciągu 30 dni”  na adres siedziby firmy MFISH.PL Marcin Olszewski.
  • Przed wysłaniem towaru należy skontaktować się z obsługą sklepu w celu ustalenia czasu i formy dostawy.
  • Sprzedawca rozpatruje zwrot w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru oraz poprawnie wypełnionego formularza.
  • Kwota zamówienia pomniejszona o koszty wysyłki w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu zostanie przelana w ciągu 7 dni od daty rozpatrzenia wniosku na numer konta bankowego podany w formularzu.

 

Niezbędne druczki i formularze

Ładowanie...

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

Zamknij
facebook